Polski Serwis Naukowy - OnLine od 1999 roku
RSS
Poniedziałek, 21 maja 2012
Wiktor, Donata, Pudens, Donat
 2006: trzęsienie ziemi w Polkowicach
 2002: początek Narodowego Spisu Powszechnego
 Światowy Dzień Kosmosu
Nowe publikacje
Post dodany: |26 Gru 2008|, 2008 18:53
Data rejestracji: 24 Lis 2008 postów: 55
Jestem kompletnym laikiem! Pomoże ktoś?
Chodzi o to by ktoś w najprostszy sposób wyjaśnił mi w jaki sposób adresujemy w arkuszu kalkulacyjnym i może ktoś podać przykładowe zadania w tym arkuszu? Bo mam mieć kartkówkę po świętach, a nie byłam na ostatniej lekcji o adresowaniu i nic nie rozumiem, zresztą niewiele wiem z informatyki. Pomocy!
Post dodany: |27 Gru 2008|, 2008 13:23
Data rejestracji: 11 Cze 2007 postów: 5113
http://www.info.ar.szczec...e%20adresowania - zapoznaj się z tym, poczytaj aż zrozumiesz. Jest napisane dość ogólnie, więc wszelkie wątpliwości kieruj tutaj. Jak przeczytasz, to włącz sobie Excela, spróbuj wprowadzić do komórek coś takiego, jak jest w przykładach na stronie, której adres podałem. Jeżeli będą problemy z kopiowaniem czy zrozumieniem słownictwa, to pisz, nie krępuj się.
Post dodany: |28 Gru 2008|, 2008 20:56
Data rejestracji: 24 Lis 2008 postów: 55
dzięki tą stronę zobaczę jutro  jak bede miala troszke wiecej czasu
a pytan bede miala na pewno tysiace takze z gory prosze o pomoc
[ Dodano: 2 Styczeń 2009, 16:47 ]
Ja dopiero pojutrze lub jutro będę miała chwilkę.
Czy ktoś na dzień dzisiejszy mógłby mi napisać czego ja mogę się spodziewać na kartkówce z informatyki, która podkreślam będzie "pisemna", a nie na kompie, jakich pytań odnośnie adresowania w arkuszu kalkulacyjnym? A jeśli byłaby niepisemna, tylko do wykonania w arkuszu, to czego mam się obawiać. Powtarzam, nie byłam ostatnio przed świętami na informatyce - godziny. Teraz boje się kartkówki i proszę o napisanie kogoś, kto się na tym zna- odpowiedzi na moje powyższe pytania.
[ Dodano: 7 Styczeń 2009, 15:56 ]
No pomoże ktoś?? Plis! Mam jutro kartkówkę!