Polski Serwis Naukowy - OnLine od 1999 roku
RSS
Środa, 23 maja 2012
Leontyna, Jan, Iwona, Symeon
 Światowy Dzień Żółwia
 1911: została otwarta Nowojorska Biblioteka Publiczna
 2006: pojawił się system operacyjny Microsoft Windows Vista w wersji Beta 2
Nowe publikacje
Post dodany: |26 Lis 2008|, 2008 19:24
Data rejestracji: 26 Lis 2008 postów: 1
Witam. Jestem nowym użytkownikiem i nie wiem czy dobrze umieściłem topic, ale mam nadzieję, że tak.
A więc mam pytanie. Otóż mieszkam blisko Krakowa, uczę się w liceum ogólnokształcącym, na profilu biologiczno chemiczno fizycznym. W 3 klasie gimnazjum startowałem w olimpiadzie chemicznej i zostałem jej laureatem, zajmując 5. lub 4. miejsce (w sumie już nie pamiętam). Bardzo lubie chemie, jestem przodującym uczniem w klasie jeśli chodzi o nią, fizyka też mi nieźle idzie, nawet bardzo dobrze, też mi się podoba, choc moze nie tak bardzo jak chemia. Z matematyki również jestem jednym z najlepszych w klasie. Biologia w sumie ujdzie.
Ale nie wiem jakie mam studia wybrać.
Medycyna - prawdopodobnie, jak bym się przyłożył to bym sie dostał, to jest nawet bardzo prawdopodobne, ale nie lubie uczyć sie 'na pamięć'. I właśnie to jest w biologi najgorzesze. Gdybym poszedł na medycynę, czekałoby mnie kucie i to nawet bardzo duże. Nie chce i nie lubie. Choć studia na medycynie dają większe horyzonty niż studia chemiczne.
A ja właśnie wolałbym chemię. Wiem, ze w chemii jest troche teorii, ale nie przesadnie, a ja dobrze radzę sobie z zadaniami, bardzo szybko wszystko wchodzi mi do głowy Potrafię sam rozwiązywać rozmaite problemy, uczę kolegów, staram się im tłumaczyć chemię (z różnym skutkiem) .
I teraz moje pytanie: Czy po studiach z chemii dostanę dobrą, dobrze opłacalną pracę?
Temat przeniosłem w bardziej odpowiednie miejsce,
przem_as
Ostatnio zmieniony przez przem_as |26 Lis 2008|, 2008 19:28, w całości zmieniany 1 raz
Post dodany: |7 Sty 2009|, 2009 19:27
Data rejestracji: 07 Sty 2009 postów: 4
no właśnie mam to samo...