Polski Serwis Naukowy - OnLine od 1999 roku
RSS
Piątek, 10 lutego 2012
Gabriel, Scholastyka, Jacek, Tomisława
 W 1920 roku gen. Józef Haller dokonał symbolicznych zaślubin Polski z Morzem Bałtyckim
 1925 - Polska podpisała konkordat z Watykanem
 1990 - na Kremlu spotkali się Michaił Gorbaczow i Helmut Kohl - przywódca ZSRR wyraził zgodę na zjednoczenie Niemiec
Nowe publikacje
Post dodany: |11 Mar 2010|, 2010 15:59
Data rejestracji: 11 Mar 2010 postów: 3
Witam, mam list do napisania z ktorym nie moge sobie poradzic. Polecenie brzmi : Na wycieczce szkolnej poznales dziewczyne w ktorej sie zakochales.Napisz list do przyjaciela w niemczech w ktorym : opiszesz okolicznosci w ktorych sie poznales, opiszesz swoja sympatie:wzrost,figure,oczy,wlosy,nos. Dziekuje jezeli by mi ktos to napisal. Nie jestem dobrym uczniem z niemieckiego wiec wcale to nie musi byc perfekt , a nawet przydaly sie jakies bledy stylowe.
Post dodany: |12 Mar 2010|, 2010 20:39
Data rejestracji: 02 Paź 2005 postów: 958
myślisz, że napiszę za ciebie to zadanie, a potem wstawię jeszcze 5+ do dziennika?
chyba żartujesz!
odsyłam do poczytania regulaminu - na forum gotowców nie piszemy!
jeżeli oczekujesz pomocy z mojej strony napisz pracę po polsku i udowodnij, że zabrałeś się za tłumaczenie, pokaż co zrobiłeś do tej pory, śmierdzącym leniom nie pomagam!
nie czytam i nie odpowiadam na pytania zadawane poprzez pw!
proszę nie spamować mi skrzynki! bo nie znam się na żartach!

Profil PW www
»więcej
Opis: histeryk sztuki
Post dodany: |14 Mar 2010|, 2010 13:28
Data rejestracji: 11 Mar 2010 postów: 3
Sorki, oczywiscie ze "coś" mam , tylko ze po prostu nie jestem pewiem tego czy to dobrze. Pomagałem sobie slownikami lecz to co mi wyszlo... to po prostu szkoda wpisywac.
To co mam to :
Liebe ----