Polski Serwis Naukowy - OnLine od 1999 roku
RSS
Czwartek, 31 maja 2012
Petronia, Bożysława, Ernestyna, Teodor
 1891: budowa Kolei Transsyberyjskiej
 1970: zagłada miasta Yungay w Peru
 WHO: Dzień bez Papierosa
Nowe publikacje
| Czy para prezydencka powinna spocząć na Wawelu? |
| tak |
|
22% |
[ 2 ] |
| nie |
|
66% |
[ 6 ] |
| nie mam zdania |
|
11% |
[ 1 ] |
|
| Głosowań: 9 |
| Wszystkich Głosów: 9 |
|
|
|
Post dodany: |13 Kwi 2010|, 2010 19:02
Data rejestracji: 30 Lip 2009 postów: 3154
Drodzy uzytkownicy, czytelnicy, co sadzicie o pochowku pary prezydenckiej na Wawelu? Jakie jest Wasze zdanie, chetnie je poznamy. Zdania Polakow w tej kwestii jak widac w mediach sa bardzo podzielone, wypowiedzcie sie.
Ostatnio zmieniony przez piotr_servis |13 Kwi 2010|, 2010 19:10, w całości zmieniany 2 razy
Post dodany: |13 Kwi 2010|, 2010 20:34
Data rejestracji: 26 Cze 2007 postów: 786
Nie znam się na polityce, ale generalnie nie widzę powodu, żeby mieli spocząć na Wawelu tylko dlatego, że przypadkiem zginęli w katastrofie lotniczej.
Post dodany: |13 Kwi 2010|, 2010 20:40
Data rejestracji: 11 Paź 2007 postów: 1421
Mich@l, nie, nie dlatego. Dlatego, że byli prawdziwymi obywatelami i przyjaciółmi narodu polskiego. Ja jestem jak najbardziej na 'tak'.
Post dodany: |13 Kwi 2010|, 2010 21:43
Data rejestracji: 11 Cze 2007 postów: 5113
Ja jestem na nie. Z największym szacunkiem - ale powinni spocząć na Powązkach, to miejsce dla ważnych, zasłużonych ludzi, którymi oni niewątpliwie byli. Wawel jest jednak dla ludzi, których można nazwać "kamieniem milowym" w historii Polski z uwagi na to, czego dokonali w swoim życiu. To miejsce dla ludzi formatu Jana Pawła II, Józefa Piłsudskiego, królów, wieszczów i innych postaci z tej kategorii. Do tych było im daleko.
Gdybyśmy chcieli pochować na Wawelu wszystkich prawdziwych obywateli i przyjaciół Polski, to chyba musiałby mieć on powierzchnię całego Krakowa albo i więcej.
Post dodany: |14 Kwi 2010|, 2010 07:09