• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • O promocji w mediach społecznościowych - szkolenie UW i AIP

    10.03.2011. 00:33
    opublikowane przez: Redakcja Naukowy.pl

    Teoretycy i praktycy z branży marketingowej podzielą się swoim doświadczeniem ze studentami i początkującymi przedsiębiorcami na bezpłatnym spotkaniu "Zaloguj się do sukcesu - skuteczna promocja w mediach społecznościowych". Konferencja jest organizowana 19 marca w Warszawie przez Studenckie Koło Naukowe Psychologii Ekonomicznej "Moderator" oraz Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości.

    Specjaliści dziedziny psychologii, public relations i reklamy poradzą studentom i osobom rozpoczynającym własny biznes narzędzia, jak wypromować się w mediach społecznościowych. Prelegenci zdradzą, jak tworzy się strategię działania w tych obszarach, doradzą jak wypromować wydarzenie lub własną osobę oraz dopasować metody mierzenia efektywności działań marketingowych do swoich potrzeb. Ponadto przyjrzą się ewolucji komunikacji w internecie i przeanalizują zjawiska, które mogą okazać się ważne w najbliższej przyszłości.

    "Dołożymy wszelkich starań, aby dzięki prelekcjom znakomitych gości ujrzeli Państwo media społecznościowe takimi, jakie są - jako unikalne i efektywne narzędzie promocji, którego wykorzystania warto się nauczyć" - zapewnia Kamila Bilska prezes zarządu koła naukowego "Moderator".

    Wśród zaproszonych specjalistów znaleźli się: Szymon Sikorski - prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Public Relations, Małgorzata Nieciecka z New Media & Marketing Expert, Business Partner Xevin-Consulting oraz Artur Kurasiński - założyciel agencji konsultingowo-kreatywnej nastawionej na działania w obszarze nowych mediów - Revolver.pl.

    Program konferencji i szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej: www.zalogujsiedosukcesu.tk oraz w portalu społecznościowym: www.facebook.com/ZalogujSieDoSukcesu .

    Spotkanie rozpocznie się o godz. 9.30 w auli Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (ul. Stawki 5/7).

    PAP - Nauka w Polsce

    kol/ agt/ bsz


    Czy wiesz ĹĽe...? (beta)

    Social media marketing (pl. marketing w mediach społecznościowych) - Zjawisko polegające na zdobywaniu uwagi oraz generowaniu ruchu internetowego przy pomocy serwisów społecznościowych. Do promocji marki wykorzystuje się takie portale społecznościowe jak Facebook, Twitter, LinkedIn, Yelp, Youtube czy blogi. Media społecznościowe w ostatnim czasie odgrywają coraz większą rolę w działaniach marketingowych wielu firm, ze względu na fakt, że są łatwo dostępne dla wszystkich, którzy mają dostęp do internetu. Social media marketing umożliwia bezpośredni dostęp do pożądanej grupy docelowej, a dodatkowo obniża koszty działań marketingowych.

    e-PR to działania Public Relations w głównej mierze skupiające się na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych. Dzięki nim można kształtować wizerunek, komunikować się z mediami (głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.

    MM Moje Miasto – sieć portali społecznościowych, przygotowanych przez grupę prasową Media Regionalne. Strony mają charakter miejskich serwisów informacyjno-społecznościowych oraz są platformą lokalnego dziennikarstwa obywatelskiego.

    MM Moje Miasto – sieć portali społecznościowych, przygotowanych przez grupę prasową Media Regionalne. Strony mają charakter miejskich serwisów informacyjno-społecznościowych oraz są platformą lokalnego dziennikarstwa obywatelskiego.

    MM Moje Miasto – sieć portali społecznościowych, przygotowanych przez grupę prasową Media Regionalne. Strony mają charakter miejskich serwisów informacyjno-społecznościowych oraz są platformą lokalnego dziennikarstwa obywatelskiego.

    Serwis społecznościowy — to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane media społecznościowe (ang. social media).

    Serwis społecznościowy — to serwis internetowy, który istnieje w oparciu o zgromadzoną wokół niego społeczność. Tworzy tak zwane media społecznościowe (ang. social media).

    Dodano: 10.03.2011. 00:33  


    Najnowsze