• Artykuły
  • Forum
  • Ciekawostki
  • Encyklopedia
  • IV Congress of Polish Biotechnology and IV Eurobiotech 2011, Kraków 12-15.10.2011

    10.06.2011. 14:34
    opublikowane przez: Maksymilian Gajda

    Z przyjemnością pragniemy poinformować, że Uniwersytet Jagielloński, Uniwersytet Rolniczy oraz firma Targi w Krakowie mają zaszczyt organizowania kongresu pod nazwą IV Congress of Polish Biotechnology and IV Eurobiotech 2011, który odbędzie się w dniach 12 " 15 października 2011roku, w Krakowie. Kongres zostanie uroczyście otwarty przez wykład plenarny, który wygłosi Laureatka Nagrody Nobla w dziedzinie chemii Profesor Ada E. Yonath.

    Licząc na Państwa zainteresowanie, serdecznie zachęcamy Państwa do skorzystania z oferowanych przez nas form udziału i finansowego wsparcia Kongresu:
    - Zapraszamy Państwa do udziału w kongresie jako Sponsor kongresu lub wybranej sesji wykładowej
    - Zapraszamy Państwa do udziału jako Fundator nagród dla młodych badaczy za najlepszą prezentację
    - Zapraszamy Państwa do udziału jako Fundator lunchu
    - Zapraszamy Państwa do udziału w kosztach przerw "na kawę" między sesjami Kongresu

    Sponsorowi oferujemy szereg świadczeń promocyjno-reklamowych, ze szczegółowym określeniem świadczeń na rzecz Fundatora. W zależności od wysokości dofinansowania oferujemy:

    - Umieszczenie logo Firmy na identyfikatorach, teczkach i notatnikach i innych materiałach zjazdowych
    - Umieszczenie logo Firmy na oficjalnej stronie WWW Sympozjum
    - Umieszczenie logo Firmy na płycie CD-ROM dla wszystkich uczestników
    - Umieszczenie odnośnika (linku) do Firmy w korespondencji zjazdowej
    - Wyświetlanie logo Firmy w przerwach między wykładami
    - Oferujemy także świadczenia indywidualnie dostosowane do oczekiwań Sponsora

    W Materiałach Zjazdowych i na oficjalnej stronie WWW Kongresu zamieszczona będzie lista sponsorów wraz z informacją o formie sponsoringu. Możliwe są również negocjacje i sugestie innych form wsparcia finansowego Kongresu.

    Jesteśmy przekonani, iż kongres o tak dużej randze dla polskiej nauki stwarza doskonałe warunki do zawierania długotrwałych relacji pomiędzy nauką i biznesem reprezentowanym przez firmy będące liderami w swojej dziedzinie.

    Wszelkie pytania proszę kierować na adres:
    e-mail: eurobiotech@targi.krakow.pl

    Z wyrazami szacunku,

    Biuro Organizacyjne Kongresu
    www.targi.krakow.pl
    www.eurobiotech.krakow.pl

    Czy wiesz ĹĽe...? (beta)
    John W. Kluge Center – interdycsyplinarny instytut badawczy w Bibliotece Kongresu Stanów Zjednoczonych w Waszyngtonie założony w 2002 roku. Placówka została ufundowana przez Johna Klugego, który w 2000 roku przekazał Bibliotece Kongresu 60 milionów dolarów. Instytut odpowiedzialny jest za przyznawanie nagrody nagrody Biblioteki Kongresu USA, która nosi imię fundatora instytutu i ma ambicję stać się odpowiednikiem nagrody Nobla w dziedzinie nauk społecznych i humanistycznych. Co roku instytut przyznaje również kilkadziesiąt stypendiów wybijającym się naukowcom. ODM – Original Design Manufacturer (ang.) – przedsiębiorstwo, którego produkty ostatecznie będą nosiły logo innej firmy. Taki model prowadzenia działalności opiera się na korzystaniu przez inne firmy z outsourcingu. Przykładem firmy ODM jest Compal. Różnica pomiędzy ODM a OEM polega na tym, że w przypadku ODM firma nie tylko produkuje ale również projektuje swoje wyroby. Nagroda Biblioteki Kongresu USA im. Johna Klugego nagroda ufundowana przez amerykańskiego miliardera Johna Klugego, a przyznawana przez Bibliotekę Kongresu USA. W zamierzeniu fundatora ma to być odpowiednik Nagrody Nobla w dziedzinach humanistycznych. Pierwszym laureatem został Leszek Kołakowski. Nazwisko laureata, wedle oficjalnego komunikatu, miało być ogłaszane 5 listopada każdego roku, jednak nagroda nie jest przyznawana regularnie.

    Podstawowa Księga Znaku (ang. Corporate Identity) to standaryzacja logo - opis budowy logo i przykłady jak należy znak stosować dla prawidłowego używania. Bardzo rozbudowana księga zawiera bardziej szczegółowe opracowania oraz konkretne projekty realizacyjne z użyciem logo i logotypu (WWW, samochody, reklama zewnętrzna itp). Zasad w niej zawartych powinno się bezwzględnie przestrzegać dla dobra i jednorodnego wizerunku firmy. Klasyfikacja Biblioteki Kongresu (English Library of Congress Classification (LCC) ) jest to klasyfikacja zbiorów bibliotecznych, stworzona na potrzeby Biblioteki Kongresu Stanów Zjednoczonych, obecnie stosowana w bibliotekach na całym świecie, głównie naukowych i uniwersyteckich.

    Targi Książki w Krakowie (ang. Book Fair in Krakow) – cykliczna, dedykowana branży wydawniczo-księgarskiej impreza organizowana od 1997 r. w Krakowie przez Targi w Krakowie Sp. z o.o. Targi wpisując się w program promocji czytelnictwa są otwarte dla szerokiej publiczności, a w trakcie ich trwania wystawcy prowadzą sprzedaż detaliczną książek tradycyjnych i elektronicznych, jak i wszelkiego rodzaju akcesoriów czytelniczych. Prezydent Kongresu Kontynentalnego był przewodniczącym Kongresu Kontynentalnego wybieranym przez jego członków. Po ratyfikowaniu artykułów konfederacji 1 marca 1781 roku przez wszystkie trzynaście stanów prezydent kongresu nosił oficjalny tytuł President of the United States in Congress Assembled. Mimo tego funkcja prezydenta Kongresu Kontynentalnego bardziej przypominała współczesną funkcję spikera Izby Reprezentantów Stanów Zjednoczonych niż funkcję prezydenta Stanów Zjednoczonych.

    Rebranding – proces zmiany percepcji marki poprzez zmianę elementów jej komunikacji, który najczęściej wiąże się ze zmianą nazwy firmy lub produktu, wizerunku i/lub logo. No logo – styl w modzie, którego założeniem jest noszenie odzieży bez widocznego logo firmy producenta. Nie jest również - jak można by sądzić - związany z ruchem antyglobalistycznym. Osoby ubierające się według tego stylu cenią sobie ubrania nie będące jednoczesną reklamą producenta. Odzież określana mianem "No-Logo" jest najczęściej nie markowa. Kupowana bywa w sklepach typu ciucholand. Mianem no logo bywają również określane produkty znanych firm, nie eksponujące logo, lub ukrywające je (np. czarny haft na czarnym materiale). Osoby ubierające się w ten sposób, cenią sobie jakość, oryginalność i unikatowość noszonych przez siebie rzeczy. Styl ten stwarza pewne wrażenie elitarności, a przy tym nadaje posmaku zaangażowania intelektualnego. Przykładem firmy tworzącej swoje kolekcje w stylu "No-Logo" jest Bottega Veneta. Styl ten nie jest związany z żadną subkulturą młodzieżową.

    Marketing wirusowy (zw. reklamą wirusową; ang. viral marketing) jest specyficznym rodzajem działań marketingowych. Polega na zainicjowaniu sytuacji, w której potencjalni klienci będą sami między sobą rozpowszechniać informacje dotyczące firmy, usług czy produktów. Nie zawsze musi to być konkretna informacja, może to być tzw. budowanie świadomości marki oraz jej pozycjonowanie, czyli wywoływanie pożądanych skojarzeń z nazwą, logo firmy.

    Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity - CI) to podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji, a jego podstawę stanowi znak firmowy - logo.

    Polska Izba Przemysłu Targowego - organizacja zrzeszająca firmy związane z branżą targową (m.in. organizatorów targów, firmy zabudowujące). Działa od lutego 2007 w Poznaniu. Powstała w miejsce istniejącej od 1993 roku Polskiej Korporacji Targowej. Stawia sobie za cele integrację środowiska targowego, ochronę interesów gospodarczych swoich członków, a także promocję udziału przedsiębiorstw w targach i wystawach. Istotnym obszarem działalności Izby jest gromadzenie i weryfikacja statystyk podawanych przez organizatorów targów, dotyczących m.in. wielkości wynajętej powierzchni targowej, liczby wystawców i zwiedzających. Na tej podstawie tworzone jest coroczne zestawienie danych statystycznych o polskim rynku targowym (Raport Targi w Polsce), stanowiące swoisty ranking przedsiębiorstw targowych. Delegacja do Kongresu Stanów Zjednoczonych stanu Connecticut liczy siedmiu kongresmenów (dwóch senatorów oraz pięciu reprezentantów). Connecticut został przyjęty jako piąty stan do Unii, a więc stanowa reprezentacja zasiada od 1. Kongresu (1789).

    Delegacja do Kongresu Stanów Zjednoczonych stanu Delaware liczy trzech kongresmenów (dwóch senatorów oraz jeden reprezentant). Delaware został przyjęty jako pierwszy stan do Unii, a więc stanowa reprezentacja zasiada od 1. Kongresu (1789).

    Dodano: 10.06.2011. 14:34  


    Najnowsze